Shop Mobile More Submit  Join Login
Toph, you have no idea... by tissine Toph, you have no idea... by tissine

ORIGINAL POST ON TUMBLR


Can I just say, I TOTALLY LOVE THE OLDER GAANG?!

After seeing THIS on tumblr, I just felt I have to draw KATOPH :D

I normally love Toph over Katara, but daaamn she looks so pretty I can't even compare them both. Ahhhhhhh! and I badly miss Toph's blind jokes *sniffs*

COMMISSION INFO
Add a Comment:
 
:iconnah223445566:
NAH223445566 Featured By Owner Feb 28, 2015
¿Puedo traducirlo?
Reply
:iconrodlox:
Rodlox Featured By Owner Nov 13, 2014
"glad you agree we all l- WAIT A MINUTE."
:)

seriously, terrific work.
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Heh, classic.
Reply
:iconceikaiyiacheeks:
CeikaiyiaCheeks Featured By Owner Jun 20, 2014  Student Filmographer
I SEE what you did there lol
Reply
:iconceciliabanana:
Ceciliabanana Featured By Owner Feb 20, 2014
toph: stupid i am blind good job katara good jobClapplz Clapplz Clapplz Clapplz Clapplz 
Reply
:iconbabsdc:
BabsDC Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOOOLLL! anyway: Toph you look awsome, belive me!
Reply
:iconlittledreamer2469:
littledreamer2469 Featured By Owner Feb 19, 2014
Love the drawing
Reply
:iconsb64:
SB64 Featured By Owner Dec 8, 2013
old or new I still think there awesome and this picture is awesome too.
Reply
:iconrandomkitty101:
randomkitty101 Featured By Owner Oct 24, 2013  Hobbyist General Artist
They both look beautiful :) And I bet Kya and Lin were lookers too :3
Reply
:icondaemonhaelldaeth:
DaemonHaellDaeth Featured By Owner Oct 6, 2013
I am either dense or slow as a turtle snail, but I finally got it.
Reply
:iconstormtailchainedsoul:
dumb katara.. lol
Reply
:iconmyrratyrra:
MyrraTyrra Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconlobsters2:
lobsters2 Featured By Owner Jul 7, 2013
hehe, good one :D
Reply
:iconmoon-flower4022:
Moon-Flower4022 Featured By Owner May 2, 2013  Student Traditional Artist
Lol. She's so cool.
Reply
:iconrxr4eva:
rxr4eva Featured By Owner Apr 28, 2013
lol i do think that they all look awesom. although toph and katara still look the same :/
Reply
:iconmonte-chan:
Monte-chan Featured By Owner Apr 13, 2013
(Katara) "Aww, thanks Toph, you're so--
...wait...
Dammit."

(Toph) "Finally remembered, huh?"
Reply
:iconkerevon:
Kerevon Featured By Owner Jan 27, 2013
May Toph never stop with the blind jokes. :)
Reply
:iconthedefiantchild:
TheDefiantChild Featured By Owner Jun 16, 2014
Amen ;)
Reply
:iconfirewyrm2018:
firewyrm2018 Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:icondarivonch421:
Darivonch421 Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Great work :)
Reply
:iconpop6:
pop6 Featured By Owner Jan 20, 2013
Maybe in season 2, there will be more flashbacks with more blind jokes.
After all, in one of the first flashbacks, Toph calls Aang Twinkletoes again.
Reply
:icondaufuskiedog:
daufuskiedog Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, then Aang says he's 40 years old! O_o  
Reply
:iconthesheepgoesmoo:
thesheepgoesmoo Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Toph, ftw! Lol her blind jokes. Ba Dum Tss! <3 xD
Reply
:iconprincessazula219:
princessazula219 Featured By Owner Dec 22, 2012
i miss the gaang so much :(
Reply
:iconzarnitunes:
Zarnitunes Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist Writer
I didn't see that coming.

Hah?

Haaaaah?
Reply
:iconkez-kez:
Kez-Kez Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Like yeah!

ATLA was much better than its new series...
Reply
:iconncj700:
Ncj700 Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist General Artist
This is cute, and that pic... Is that an official artwork?! If so, who do we bow down to???
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Sep 19, 2012
Thank you! This isn't an official artwork, but I can guarantee that this is a fanart XD
Reply
:iconslyfox00:
Slyfox00 Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Writer
My goodness that's cute! Great job.
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Aug 17, 2012
thanks!
Reply
:iconsamoholic:
samoholic Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Writer
The older Gaang is awesome! I miss Toph's jokes too. *sniff*
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Aug 17, 2012
Yeah, mee too! Thanks!
Reply
:iconoagm:
OAGM Featured By Owner Aug 9, 2012
:rofl:
Reply
:iconswordmasterhalle:
SwordmasterHalle Featured By Owner Aug 7, 2012  Student Traditional Artist
umm im just wondering but toph is blind and katara knows that so why would she ask if they look awesome
Reply
:iconfanfics4ever:
fanfics4ever Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
Toph- after 30 years you still ask me about things like that?
Katara- hey, you can't beat the good ol' days...
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Aug 5, 2012
Haha! They'd totally say that
Reply
:iconfanfics4ever:
fanfics4ever Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
Toph- speaking of the good ol' days; i think I can sense Sokka trying to sneak past something you wouldn't approve, like a potted plant of some sort...
Katara- oh hell no; Sokka, if you're trying to bring that catus in here, I'm dehydrating is so much it'll crumble to dust!
*outside of the room* Sokka- aw c'mon Sis, we haven't seen each other in 20 years, why not have a party?
Katara- because I think you might want to remember this day, so get that thing outta here before someone actually drinks that stuff.
Sokka- uh, kinda to late for that...
*Zuko comes stumbling into the room*
*Looks at Toph*
Zuko- hey, who lit Toph on fire? I bet it was me! CURSE THESE HANDS OF MINE!!!!
Aang- just great, now you've done it Sokka...
Reply
:iconhalcyon196:
Halcyon196 Featured By Owner Jul 24, 2012  Student General Artist
Gotta love Toph. xD xD xD
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Jul 24, 2012
yeaaah, how could anyone not like toph? XD thanks!
Reply
:iconhalcyon196:
Halcyon196 Featured By Owner Jul 25, 2012  Student General Artist
Np. ^^
Reply
:iconfoxesareawesome:
Foxesareawesome Featured By Owner Jul 19, 2012
Haha... Blind Joke.. I see what ya did there xD
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Jul 19, 2012
Hahahaha it's the classic Toph! :D
Reply
:iconfoxesareawesome:
Foxesareawesome Featured By Owner Jul 19, 2012
Exactly! xD
Reply
:icon30185:
30185 Featured By Owner Jul 19, 2012
lol well played
Reply
:iconneilhawk:
Neilhawk Featured By Owner Jul 19, 2012
I can't see shit, Sweetness. Or did we forget? Yes, you look
absoluely fricking awesome.
Reply
:icontissine:
tissine Featured By Owner Jul 19, 2012
hahahaha yes they are all awesome :D
Reply
:iconneilhawk:
Neilhawk Featured By Owner Jul 20, 2012
you're welcome. I look forward to more.
Reply
:iconzachman23:
zachman23 Featured By Owner Jul 19, 2012
XD
Reply
:iconallenuzumaki95:
allenUzumaki95 Featured By Owner Jul 18, 2012  Student General Artist
:)
Reply
:iconraficha:
raficha Featured By Owner Jul 18, 2012
This is so great! Please keep drawing old gAang!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 14, 2012
Image Size
222 KB
Resolution
700×495
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
49,566 (22 today)
Favourites
2,302 (who?)
Comments
120
Downloads
464
×